Üldised tingimused
1.1. Üldised tingimused kehtivad INTAR TSS veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja veebipoe omaniku JAM Solutions OÜ vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Üldised tingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.
1.3. JAM Solutions OÜ jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta. Tingimuste ja tootehindade muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist leheküljel www.intar.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
1.4. Kaupade ostmine toimub läbi JAM Solutions OÜ kodulehe www.intar.ee.
1.5. www.intar.ee koduleheküljel tellimust vormistades kinnitab Klient, et ta on tutvunud tingimustega ja on nendega nõus.
2.1. Klient lisab meelepärased tooted ostukorvi ja sooritab läbi e-poe tellimuse.
2.1.1. Klient valib endale sobiliku makseviisi: pangalingid Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
2.1.2. Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele.
2.2. Pärast ostu kinnitamist saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus.
2.3. Müügileping loetakse sõlmituks juhul, kui Klient on maksimaalselt 2 kalendripäeva jooksul tellimuse eest tasunud JAM Solutions OÜ arvelduskontole 100% ulatuses.
3.1. Tellimuse eest sobiliku makseviisi valib klient veebipoe ostukorvis enne tellimuse kinnitamist. Intar TSS veebipoes saadaval makseviisid on Eesti pankade pangalingid, krediitkaarti makse, Paypal.
4.1. Kaupa saadetakse kõikidesse Euroopa riikidesse ning erikokkuleppel ka mujale.
4.2 Kauba saatmise eest tasub klient.
4.3 Tarneviisi valib klient. Võimalikud tarneviisid Eestis on Itella SmartPOST pakiautomaat, Omniva pakiautomaadid, Ise järele tulemise võimalus (Lohu12b, Tallinn) ning rahvusvahelise saadetise korral erikokkuleppel sõltuvalt kaubast ning tarnekohast.
4.4 Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 30 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
4.5 Laos olevad kaubad pannakse kliendile teele pärast makse laekumist maksimaalselt kolme tööpäeva jooksul. Tellimisega kaupade puhul on tarneaja info kuvatud vahtult tootelehel. Ka info kauba laoseisu kohta on kuvatud tootelehel.
5.1. Kui posti vahendusel tellitud kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada. Toote tagastamisest tuleb JAM Solutions OÜ kliendituge enne postitamist teavitada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, saates info aadressile order@intar.ee.
5.1.2. Tagastus tuleb JAM Solutions OÜ-ni toimetada 14 päeva jooksul alates tagastuse teavituse ärasaatmisest.
5.2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
5.3. Raha tagastatud tellimuse eest laekub tagasi Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise teate jõudmisest JAM Solutions OÜ-ni (VÕS §56 lg 3).
5.3.1. JAM Solutions OÜ tagastab Kliendile lisaks toote summale ka tellimisel tasutud postikulu, kui Klient tagastab tellimuse täies ulatuses.
5.3.2. Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
5.4. Kauba tagastamise kulud kannab vastavalt VÕS § 194 lg Klient, välja arvatud juhul, kui üleantud asi ei vasta tellitule.
5.5. Kui kaup on kahjustusega, mida polnud välisel vaatlusel tuvastatud ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei ole see, mida Klient tellis, kannab tagastamiskulu JAM Solutions OÜ. Segaduste vältimiseks palume eelnevalt Kliendil defektist/valest tootest JAM Solutions OÜ-d e-maili teel teavitada.
5.6.Kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, Kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest, kompenseerib Klient toote väärtuse kahanemise.
5.7. JAM Solutions OÜ ei vastuta värvierinevuste eest, mis võivad tuleneda kuvarite erinevast seadistusest Kliendi ja JAM Solutions OÜ monitoride vahel.
5.8. Kui Klient teeb postituse valesse pakiautomaati või valele aadressile, ei toimu JAM Solutions OÜ poolt antud paki pealekorjet ning see suunatakse Kliendile tagasi. Uue postituse postikulu jääb samuti Kliendi kanda.
6.1.Vastavalt Võlaõigusseadusele § 218 lg 2 on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama JAM Solutions OÜ.
6.2. Kui tootel esineb esimest korda puudus, valib Müüja, millist õiguskaitsevahendit kohaldatakse (kas toode parandatakse või asendatakse).
6.3. Kui toote parandamine või asendamine tekitab Kliendile põhjendamatuid ebameeldivusi (sh ka korduvalt paranduses viibimine) võib Klient lepingust taganeda ning kogu makstud raha tagasi nõuda (VÕS § 223 lg 3).
6.4. Ootamatu defekti ilmnemisel peab Klient saatma e-kirja aadressile order@intar.ee järgneva infoga:
6.4.1. Kliendi nimi ja kontaktandmed;
6.4.2. kaebuse esitamise kuupäev;
6.4.3. tellimise kuupäev;
6.4.4. tootel ilmnenud defekt, võimalusel lisage ka fotod;
6.4.5. JAM Solutions OÜ-le esitatav nõue;
6.4.6. arve number, võimalusel lisada arve koopia.
6.5. Vastav avaldus peab olema saadetud hiljemalt 2 kuu jooksul pärast defekti ilmnemist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda JAM Solutions OÜ-lt tasuta toote parandamist või detaili vahetamist.
6.6. JAM Solutions OÜ ei vastuta:
6.6.1. Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;
6.6.2. defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
6.6.3. toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
7.1. JAM Solutions OÜ vastutab Kliendi ees JAM Solutions OÜ poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.2. Klient vastutab JAM Solutions OÜ ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.3. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
7.4. JAM Solutions OÜ ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.
8.1. JAM Solutions OÜ kasutab Kliendi poolt antud isikuandmeid ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. JAM Solutions OÜ ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a. koostööpartneritele tellimuse kohaletoimetamiseks ja seadusega ettenähtud juhtudel.
8.2. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja JAM Solutions OÜ Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.
8.3. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui JAM Solutions OÜ-l õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.
8.4. JAM Solutions OÜ-l on õigus valida oma klientuuri.
8.4.1. Kui tellimus on Kliendi poolt sooritatud ning JAM Solutions OÜ ei soovi antud Klienti teenindada, tühistatakse tellimus ning arve tasutuse korral tagastatakse Kliendile raha 14 päeva jooksul.